საბანერო რეკლამის სახეები. სარეკლამო ბანერების სახეები და როგორ შევქმნათ ისინი კლიენტისთვის. განთავსებისა და ბანერის როტაციის ფასი

გამარჯობა, ბლოგის საიტის ძვირფასო მკითხველებო. დღეს მინდოდა მესაუბრა ონლაინ სერვისში ბანერის შექმნაზე, მაგრამ გადავწყვიტე, რომ ეს თემა უფრო ფართო განხილვას იმსახურებს.

ვფიქრობ, თქვენმა უმეტესობამ დიდი ხანია იცის, რა არის ეს (ჯერ კიდევ არ ვარ დარწმუნებული მართლწერაში, რადგან "ბანერის" ვარიანტი ასევე საკმაოდ გავრცელებულია ინტერნეტში). ზოგიერთისთვის ეს ყველასთვის შემაშფოთებელი რამ არის ხელმისაწვდომი გზებიცდილობს წაშალოს ის ვებ გვერდებიდან, რომელსაც თქვენ ხედავთ.

სხვებისთვის, ბანერი არის საშუალება, მიიპყროს ყურადღება თავიანთ ვებსაიტზე, პოტენციური მომხმარებლების გონებაში პოზიტიური ბრენდის იმიჯის კონსოლიდაციის შესაძლებლობა, ან უბრალოდ საქონლის ან მომსახურების გაყიდვების გაზრდის შესაძლებლობა. ჩვენ ვსაუბრობთრეკლამის განმთავსებლების შესახებ).

მისი ჩასმის კოდი ასე გამოიყურება:

ფლეშ ბანერები- ყველაზე რთული შესასრულებელი, ზოგჯერ საკმაოდ რთული, მაგრამ ყველაზე სწორი მიდგომით ეფექტური მეთოდიმნახველების ყურადღების მიქცევა. ბმული იკერება პირდაპირ SWF ფაილში (ან მითითებულია კოდში) და მის მიყოლის გარდა, ზოგჯერ მომხმარებელს აქვს შესაძლებლობა დააჭიროს იქ რაღაცას, ითამაშოს ან შეასრულოს სხვა ინტერაქტიული მოქმედება.

და, რა თქმა უნდა, მთავარი განსხვავება Flash ბანერსა და უკვე განხილულს შორის არის ხმის დამატების შესაძლებლობა. მე არ ვიტყვი, რომ ეს ძალიან კარგად აღიქმება მომხმარებლების მიერ, მაგრამ ასეთი შესაძლებლობა არსებობს. თუმცა, თუ რაიმე მიზეზით ის არ მუშაობს, მაშინ ასეთი ფლეშ ბანერი არ გამოჩნდება.

მის შესაქმნელად, ჩვენ აღარ ვიყენებთ რასტრულ გრაფიკას, როგორც წინა ორ შემთხვევაში, არამედ ვექტორულ გრაფიკას, რომელიც სრულყოფილად მასშტაბირდება (ხარისხის დაკარგვის გარეშე) და 468×60 ზომის Flash ბანერიდან შეგიძლიათ მარტივად მიიღოთ ასეთი მონსტრი. მისი სიმაღლისა და ზომის სიგანის მნიშვნელობების შეცვლა.

თუმცა, მისი ჩასმის კოდი საშინლად გამოიყურება, რადგან ის შედგება სწორი და არასწორი კომბინაციისგან:

კოდის ეს ვარიანტი Flash ბანერის ჩასმა ვებსაიტზეარის ყველაზე მრავალმხრივი. აქ არის დუბლირება ორი მსგავსი ტეგის Embed და Object გამოყენების გამო. უფრო მეტიც, პირველი არ არის მოქმედი, მაგრამ ზოგიერთ ძველ ბრაუზერს არ ესმის Object და ამიტომ თქვენ უნდა ითამაშოთ უსაფრთხოდ.

თუ მოქმედი Html კოდი თქვენთვის დომინანტურია, გამოიყენეთ მხოლოდ Object, მაგალითად, ასე:

Param ტეგის სხვადასხვა ატრიბუტი გამოიყენება Flash Player-ის მუშაობის კონფიგურაციისთვის, რომელიც, სხვათა შორის, ჩამოიტვირთება მომხმარებლის კომპიუტერში Codebase ატრიბუტში მოცემული ბმულის გამოყენებით (თუ, რა თქმა უნდა, ის არ არის ნაპოვნი მომხმარებლის კომპიუტერი).

განთავსებისა და ბანერის როტაციის ფასი

ვინაიდან ჩვენ ვსაუბრობთ ვებგვერდების გვერდებზე ბანერების ჩასმის კოდებზე, ამაზე საუბარი არ იქნება ცუდი სხვადასხვა გზითმათი ეფექტურობის თვალყურის დევნება, გადახდის ვარიანტები მათი განთავსებისთვის, როტაციის დაყენება და ა.შ.

საკმაოდ რთული კითხვა, რომელიც აწყდება ვებმასტერს მას შემდეგ, რაც მისი საიტი დღეში ერთ ან ორას უნიკალურ ვიზიტორს მოიპოვებს - რა ფასი უნდა დავაკისრო განთავსებას?, რისგან დავიწყოთ მისი გაანგარიშებისას და როგორ მოვიზიდოთ რეკლამის განმთავსებლები თქვენს რესურსზე.

სინამდვილეში, ფასების დადგენის რამდენიმე ვარიანტი არსებობს:

    ფასის დაფიქსირება- საიტზე ასეთი და ასეთი ადგილი დაჯდება ამდენი რუბლი ან დოლარი 30 დღის განმავლობაში ამა თუ იმ ზომის ბანერის განთავსებისას (იხ. მაგალითი). ეს ვარიანტი ხშირად გამოიყენება RuNet-ში ბანერის სარეკლამო ბაზარზე ფასების დადგენისას. ამ შემთხვევაში, თქვენ არ დაგჭირდებათ შეწუხება ეფექტური შთაბეჭდილებების გამოთვლაზე, სარეკლამო ერთეულზე გაკეთებული დაწკაპუნების გათვალისწინებით.

    ჩვენ მივიღეთ გრაფიკული ან ფლეშ ფაილი რეკლამის განმთავსებლისგან, მოვათავსეთ ის შეთანხმებულ პოზიციაზე და თქვენს ანგარიშზე ირიცხებოდა გარკვეული თანხა WebMoney ან Yandex (მე მქონდა გადახდის შემთხვევებიც კი საერთაშორისო Pay Pal ფულით, მაგრამ ძნელია ამოღება. ისინი პოსტსაბჭოთა სივრცეში). ფასის კორექტირება შესაძლებელია რეკლამის განმთავსებლების აქტივობისა და რაოდენობის მიხედვით. რაც უფრო დიდია მოთხოვნა, მით მეტია ფასი.

    ამ შემთხვევაში, თავად რეკლამის განმთავსებელი იძულებულია იფიქროს თქვენს საიტზე ბანერის განთავსების ეფექტურობის გამოთვლაზე. როგორც წესი, ამისათვის გამოიყენება სპეციალური ბმულები მარკერებით, რომლებიც შეიძლება გამოყენებულ იქნას თქვენი რესურსიდან რეკლამის განმთავსებლის ვებსაიტზე გადასვლების რაოდენობის დასათვლელად.

    CPM— ფაქტობრივად, ეს ძალიან საინტერესო ვარიანტია, რადგან რეკლამის განმთავსებელი ნათლად გაიგებს კონკრეტულად რაში იხდის, მაგრამ მის განსახორციელებლად, თავის ვებსაიტზე უნდა დააკავშიროს ბანერის რეკლამის მართვის სისტემა (ბანერის სპინერი). ეს არის გადახდის მეთოდი, რომელზედაც მსურს გადახვიდე მომავალში, ან სულაც გამოვცადო.

    მისი განხორციელების ორი ვარიანტი არსებობს - ფასიანი ბანერის სპინერები და უფასო. საკმაოდ დიდი ხნის განმავლობაში, ბაზარზე არსებობს რამდენიმე დიდი Runet სისტემა, რომლებიც აერთიანებს ათასობით რესურსს. მაგრამ გადახდის გარდა, მათ აქვთ მინუსი, რომ არის ბანერების ჩატვირთვის შენელების პერიოდები და, შესაბამისად, თქვენი საიტიც შენელდება.

    უფასო, სრულფასოვან სარეკლამო ძრავებს შორის შეგიძლიათ გამოყოთ OpenX, რომელიც დაგჭირდებათ თქვენს საკუთარი სერვერი(შესაძლებელია ვირტუალურიც), რაც დამატებით ხარჯებს გამოიწვევს, რადგან ამ სისტემასმიმოხილვების თანახმად, ის საკმაოდ ღორღია. ისევ არ არის იდეალური.

    თუმცა, იდეალი არსებობს. ეს არის Google-ის მიერ ერთხელ შეძენილი სისტემა ე.წ DoubleClick for Publishers Small Business. ის უფასოა, აქვს Google-ის მთელი ძალა (რაც იმას ნიშნავს, რომ შენელების საკითხი არ არის) და საშუალებას გაძლევთ დააკავშიროთ Adsense იმ შემთხვევებში, როდესაც არ არის პირდაპირი რეკლამის განმთავსებლები. სილამაზე, მაგრამ გაუგებარი რამ. ორჯერ ვცადე რუსული დახმარების წაკითხვა, მაგრამ ორივეჯერ მივხვდი, რომ არაფერი მესმოდა. და ტრენინგის ვიდეოები ტარდება მხოლოდ ჩემთვის მიუწვდომელ ენებზე.

  1. გადაიხადეთ თითო დაწკაპუნებით ბანერზე— ამ ტიპის გადახდა გამოიყენება საკმაოდ იშვიათად, თუ მათთან გაიგივებული არ არის კონტექსტური რეკლამადა . მიუხედავად იმისა, რომ რეკლამის განმთავსებლები არ უსმენენ, მე ჩურჩულით ვიტყვი, რომ მათ არ სურთ ბანერებზე დაწკაპუნება, მაგრამ სიმართლე ის არის, რომ ეს ასევე დიდწილად დამოკიდებულია მის გარეგნობაზე. თუ ჩაუღრმავდებით Adsense სტატისტიკას, ხედავთ, რომ გრაფიკული ბლოკების CTR არც ისე ჩამორჩება ტექსტური რეკლამები, მაგრამ მათმა მფლობელებმა ალბათ დიდი ფული დახარჯეს დიზაინერებზე, რომლებმაც ეს შედევრები დახატეს. ყველაფერი შედარებითია.

რადგან ჩვენ ამ თემაზე ვართ შესრულების შემოწმებებიბანერები, შემდეგ აღვნიშნავ, რომ ბანერის სპინერის დაყენებით, არ იქნება პრობლემა ერთი და იმავე რეკლამის განმთავსებლისგან რამდენიმე ნაწილის როტაციაში გადატანა, რათა დააწკაპუნოთ ყველაზე მეტად დაწკაპუნებული ვარიანტი. თუმცა, გადახდის პირველი მეთოდისთვისაც კი, სავსებით შესაძლებელი იქნება, რეკლამის განმთავსებლის მოთხოვნით, მისი ბანერების როტაცია თქვენს საიტზე.

ამავდროულად, შესაძლებელი იქნება თითოეულ მათგანთან (როტაციაში მყოფთა) ლინკში უნიკალური ტეგის დანერგვა, რომლითაც რეკლამის განმთავსებელს შეეძლება სტატისტიკის შეგროვება და საბოლოო ჯამში არაეფექტური ვარიანტების აღმოფხვრა. მაგალითად, მე ვიყენებ უმარტივეს PHP სკრიპტს, რომელიც პრობლემას აგვარებს ბანერის როტაცია:

"; $img = " "; $max = count($img) - 1; $count = rand(0,$max); echo $img[$count]; ?>

ეს არის უმარტივესი მბრუნავი და, რაც აღსანიშნავია, დიზაინი:

შეიძლება განმეორდეს რამდენჯერაც საჭიროა. იგივე სკრიპტი ასევე შესაფერისია ფლეშ ბანერების როტაციისთვის მათი რთული კოდით. მთავარია ზუსტად ეს კოდი განთავსდეს მასივის $img = "აქ" ცვლადის ერთ ბრჭყალებს შორის; .

თავად ბანერის კოდში, რა თქმა უნდა, არ უნდა იყოს ერთჯერადი ბრჭყალები, მხოლოდ ჩემი მსგავსი ორმაგი ბრჭყალები, თორემ მათგან თავის დაღწევა მოუწევს (თითოეული ციტატის წინ დააყენეთ უკანა ხაზი), თორემ ყველაფერი დაიშლება.

როგორ გააკეთოთ თქვენი საკუთარი ბანერი ონლაინ

მე, რა თქმა უნდა, მესმის, რომ ბანერების შექმნა, პირველ რიგში, პროფესიონალების პრეროგატივაა. განსაკუთრებული სახე, გამოცდილება და ნიჭი გჭირდება, ბოლოს და ბოლოს. და პოპულარული გრაფიკული რედაქტორების (ალა) კარგი ცოდნაც კი არ მოგცემთ სრულ ნდობას წარმატებაში და თუ ასეთი ცოდნა არ გაქვთ, მაშინ არ უნდა ჩაეფლო ეფექტური გრაფიკული სარეკლამო ბლოკების შექმნის ბიზნესში. იქნებ ღირდეს?

ვთქვათ, რომ თქვენი ბანერების ფასიანი განთავსებისთვის სხვა საიტებზე, ყველაზე სწორი გამოსავალი იქნება პროფესიონალების პოვნა. კარგი მიმოხილვებიდა სამუშაოს მაგალითები, რომლებიც არ მოგიჭრიან კანს. მაგრამ თუ გადაწყვეტთ ბანერების გაცვლას მსგავსი თემების საიტებთან ან გადაწყვეტთ მათ მოზიდვას, მაშინ შეგიძლიათ სცადოთ საკუთარი ხელი ბანერის დამზადების რთულ ამოცანაში.

Photoshop-ის სრული უცოდინრობით, ჩემთვის, მაგალითად, ამის მხოლოდ ერთი ვარიანტია - ონლაინ სერვისები. საკმაოდ ბევრია, მაგრამ დღეს მსურს ვისაუბრო სამუშაოზე მხოლოდ ერთ მათგანში - ფანრები. მას აქვს რუსულენოვანი ინტერფეისი, რუსული ასოების მხარდაჭერილი შრიფტების გამოყენების შესაძლებლობა და მისი გამოყენებადობა უბრალოდ შესანიშნავია.

სერვისზე რეგისტრაცია არ არის სავალდებულო და საჭიროა მხოლოდ თქვენ მიერ შექმნილი ბანერების შესანახად, მაგრამ შეგიძლიათ უბრალოდ გადმოწეროთ თქვენს კომპიუტერში. გენერატორის ინტერფეისის რუსულზე გადასართავად, უბრალოდ აირჩიეთ ის ჩამოსაშლელი სიიდან, რომელიც მდებარეობს ზედა მარჯვნივ (რეგისტრაციის ღილაკის ზემოთ). ახლა თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ წარმოება.

პირველ ჩანართზე „განლაგება“ მოგეთხოვებათ ჩამოსაშლელი სიიდან აირჩიოთ მომავალი ბანერის ზომები. სტანდარტული ზომები, ან მიუთითეთ თქვენი საკუთარი არასტანდარტული. შემდეგი, თქვენ უნდა აირჩიოთ ფერის სქემა:

  1. მონოქრომატული შევსება ერთი შერჩეული ფერით
  2. გრადიენტური შევსება (ნაგულისხმევი) ორივე ფერის არჩევით და როგორ მიედინება გრადიენტი
  3. ატვირთეთ სურათი ფონად გამოსაყენებლად

იმისათვის, რომ თქვენ მიერ განხორციელებული ცვლილებები გამოჩნდეს განლაგებაზე, დააწკაპუნეთ ღილაკზე „რედაქტირება“, რომელიც მდებარეობს ქვემოთ. გადადით "ტექსტის" ჩანართზე. საბოლოო ბანერის ტიპისა და ზომის მიხედვით, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ტექსტის ერთიდან ექვს სტრიქონამდე (ნაგულისხმევი არის ორი).

შეიყვანეთ ტექსტი, რომელიც გჭირდებათ თითოეული სტრიქონისთვის და აირჩიეთ შრიფტის ტიპი, რომელშიც სიტყვები დაიწერება. ბევრი შრიფტია, მაგრამ რუსულის მხარდაჭერა მხოლოდ "Stock" ჯგუფში ვიპოვე:

თითოეული სტრიქონისთვის თქვენ ასევე გეძლევათ შესაძლებლობა აირჩიოთ შრიფტის ზომა და ფერი, ასევე ტექსტის ბრუნვის კუთხე ჰორიზონტალურთან შედარებით. ბანერის მიმართ ხაზის გადასატანად, უბრალოდ აიღეთ იგი მაუსით (მარცხნივ ღილაკზე დაჭერისას) და გადაათრიეთ. საკმაოდ მოსახერხებელი და ოდნავ უჩვეულო ფუნქციონირება ონლაინ სერვისისთვის.

შემდეგ "Impact" ჩანართზე შეგიძლიათ დააყენოთ შუქის მიმართულება ჩრდილის ჩამოსაყალიბებლად, ჩრდილის რეალური სიგანე, მისი ფერი, ასევე ხაზის ტექსტის ასოების შტრიხის სიგანე და ფერი:

ისე, შემდეგ ჩანართზე ირჩევთ ჩარჩოს ტიპს თქვენს მიერ შექმნილ ბანერზე (თუ ეს საერთოდ არის საჭირო) და, შესაბამისად, ჩანართზე "ფორმატი" ირჩევთ სურათის ტიპს. რასტრული გრაფიკა, რომელშიც გირჩევნიათ შეინახოთ ეს შედევრი (jpg, png ან gif).

თქვენ გადაწყვიტეთ რომელი ფორმატი აირჩიოთ, მაგრამ შეგიძლიათ უბრალოდ სცადოთ ყველაფერი და როდესაც დააჭირეთ ღილაკს "ჩამოტვირთვა", ნახეთ რომელი ფორმატია ყველაზე ეკონომიური თქვენი საქმისთვის. დავუშვათ, რომ ჩვენ შევძელით მარტივი გრაფიკული ბლოკის გაკეთება. მაგრამ ყველაზე დიდი ეფექტი იქნება ანიმაციური ბანერი. როგორ შეგიძლია ამის გაკეთება?

დასაწყისისთვის საკმარისია მომავალი ანიმაციური შედევრის რამდენიმე კადრის გაკეთება უკვე აღწერილი Bannerfans სერვისში. თქვენ დაგჭირდებათ საბოლოო სურათების შენახვა მკაცრად Gif ფორმატში,რადგან მხოლოდ ის მოგვცემს საშუალებას მივაღწიოთ სასურველ შედეგს (მიუხედავად იმისა, რომ სერვისს შეუძლია სხვა ფორმატების გადაყვანა Gif-ად, მაგრამ უმჯობესი იქნება დაუყონებლივ შეესაბამებოდეს). შეგიძლიათ, მაგალითად, დატოვოთ მხოლოდ ზედა ხაზი ერთ ჩარჩოზე, დაამატეთ ქვედა ხაზი მეორეზე და შემდეგ დაწეროთ რაიმე სახიფათო ზღაპარი. ზოგადად, ეს ყველაფერი დამოკიდებულია ფანტაზიის სიმდიდრეზე.

შედეგად მიღებული ჩარჩოები Gif ფორმატში უნდა ატვირთოთ Xgif, სადაც შეგიძლიათ დაარეგულიროთ ალტერნატიული კადრების თანმიმდევრობა და მიიღოთ სრულიად მოქმედი ანიმაციური ბანერი, რომელიც დამზადებულია მთლიანად ონლაინ რეჟიმში. ყველა ოპერაცია, რომლის განხორციელებაც დაგჭირდებათ ამ სერვისზე, დეტალურად არის აღწერილი, ასე რომ, დასამატებელი არაფერია. მიუხედავად იმისა, რომ...

უბრალოდ გადაიტანეთ მომავალი ბანერის ფრაგმენტების საჭირო რაოდენობა ღია მწვანე ოთხკუთხედზე, შემდეგ გადაიტანეთ ისინი მაუსით სასურველი თანმიმდევრობით, რათა დააყენოთ ჩარჩოების თანმიმდევრობა. არ მომეწონა კუთხეების დამრგვალება და გლუვი გადასვლები, ამიტომ ამოვიღე ეს ყველაფერი, როგორც არასაჭირო და დავაჭირე ღილაკს "შექმენით ანიმაცია":

თუ კმაყოფილი ხართ ანიმაციის შექმნის შედეგით, დააჭირეთ ღილაკს „ჩამოტვირთეთ ეს ანიმაცია“, ხოლო თუ არ ხართ კმაყოფილი, მაშინ „განაგრძეთ რედაქტირება“:

Წარმატებას გისურვებ! მალე შევხვდებით ბლოგის საიტის გვერდებზე

შეიძლება დაგაინტერესოთ

Gravatar - როგორ შევქმნათ გლობალური ავატარი და დააკონფიგურიროთ Gravatar ხატის ჩვენება WordPress-ის თემაში
როგორ ავირჩიოთ ფონი და ფერები ვებსაიტისთვის, როგორ შევკუმშოთ და შევცვალოთ ფოტო ონლაინ და როგორ დავამრგვალოთ მისი კიდეები
Favicon - რა არის ეს, როგორ შევქმნათ ფავიკონი და დააინსტალიროთ თქვენს ვებსაიტზე, ხატების ონლაინ გენერატორები
როგორ დავამატოთ წყლის ნიშანი ფოტოზე ან სხვა სურათზე ონლაინ
ონლაინ სერვისები ვებ მასტერებისთვის - ყველაფერი, რაც გჭირდებათ სტატიების დასაწერად, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციისთვის და მისი წარმატების გასაანალიზებლად
Yandex People - როგორ შევქმნათ ვებგვერდი უფასოდ და გამოიყენოთ ფაილების ჰოსტინგის სერვისი
უფასო ონლაინ მთარგმნელები Google-ის, Yandex-ისა და სხვა სერვისებიდან - აირჩიეთ საუკეთესო თარგმანი
MegaIndex Tools - ინსტრუმენტების ნაკრები ვებმასტერებისა და ოპტიმიზატორებისთვის

×

დღეს თითქმის შეუძლებელია ინტერნეტში ისეთი საიტის პოვნა, რომელსაც არ აქვს ერთი ბანერი. ეს ფაქტი მიუთითებს იმაზე, რომ საბანერო რეკლამა პოპულარობის პიკზეა და აგრძელებს მოგების მოტანას მისი შემქმნელებისთვის. ამას ადასტურებს ონლაინ რეკლამის ეფექტურობის მკვლევარების მიერ გამოქვეყნებული სტატისტიკა. მოდით უფრო დეტალურად გავარკვიოთ რა არის ბანერი, რა ტიპები აქვს და როგორ სწორად შევქმნათ მომგებიანი ბანერი.

რა არის სარეკლამო ბანერი და რისთვის არის ის?

თარგმნილია ინგლისური სიტყვაბანერი ("ბანერი") ნიშნავს "გამჭვირვალობას". პრაქტიკაში, ეს არის სარეკლამო სურათი, რომელიც შედგება ტექსტური შეტყობინების, გრაფიკული ნახატების ან ანიმაციისგან. მისი კოდი შეიცავს ბმულს კონკრეტული რესურსი. ბანერზე დაწკაპუნებით მომხმარებელი ავტომატურად გადამისამართდება რეკლამირებულ საიტზე და შეუძლია დეტალურად გაეცნოს სერვისს ან პროდუქტს.

  • უზრუნველყოფს საიტზე ახალი მომხმარებლების შემოდინებას;
  • ქმნის პოზიტიურ იმიჯს პროდუქტის ან კომპანიის შესახებ, რომელიც რეკლამირებულია.

Თანამედროვე მედია რეკლამაპირდაპირ გავლენას ახდენს სამიზნე აუდიტორია. სპეციალიზებულ ვებსაიტებსა და პოპულარულ რესურსებზე ბანერების განთავსებით, შეგიძლიათ შექმნათ სტაბილური ასოციაციები რეკლამირებული პროდუქტების იმ კომპანიასთან, რომელიც მათ ყიდის. შედეგად, ბრენდის ცნობადობა იზრდება.

ამრიგად, ჩვენ შეგვიძლია ჩამოვაყალიბოთ საბანერო რეკლამის ძირითადი მიზნები:

  • ვებსაიტის ტრაფიკის გაზრდა;
  • პროდუქტის მზარდი პოპულარობა;
  • ბრენდის მიმართ დადებითი აზრის ჩამოყალიბება.

ამ ტიპის რეკლამის უპირატესობა აშკარაა. ეს არ არის მხოლოდ შემოქმედება დადებითი იმიჯიკომპანია (საიტი), ეს არის ასევე სამიზნე აუდიტორიის მაქსიმალური გაშუქება, რომელიც შეგნებულად მიჰყვება ბანერს საიტზე. უინტერესო მომხმარებლები არ დაკარგავენ დროს იმ პროდუქტის ან სერვისის კვლევაში, რომელიც მათ არ სჭირდებათ. ამიტომ ბანერის მფლობელები იღებენ არა მხოლოდ ახალ ვიზიტორებს, არამედ პროდუქტის პოტენციურ მყიდველებს.

Plerdy-ის გუნდმა მოამზადა თქვენთვის ახალი უფასო ვებინარი - „საიტის კონვერტაციის ოპტიმიზაცია: რა არის ეს და მისი გავლენა გაყიდვებზე“. ვიდეოს ყურება შეგიძლიათ ამ ვიდეოში. შეუერთდით მათ, ვინც უკვე უყურა ამ ვებინარს.

ვებსაიტის ეფექტური სარეკლამო ბანერის დიზაინის ნიშნები

გასათვალისწინებელია, რომ ბმულზე დაწკაპუნების რაოდენობა არ იძლევა პროდუქტის შეძენის საბოლოო შედეგს. პროდუქციაზე გაზრდილი მოთხოვნის გარეშე კომპანიის მოგება არ გაიზრდება.

შესაბამისად, ეფექტური ბანერი უნდა შეესაბამებოდეს პროდუქციის ტიპს, რომელსაც ის რეკლამირებს.

წარმოგიდგენთ წარმატებული საბანერო რეკლამის რამდენიმე მაგალითს, რომელმაც მის შემქმნელებს არა მხოლოდ პოპულარობა და აღიარება, არამედ მაღალი გაყიდვებიც მოუტანა.

1. იტაუ

იტა - სადაზღვევო კომპანიათქვენი სერვისების რეკლამირების კრეატიული მიდგომით. სურათი გატეხილი მანქანით გვთავაზობს კლავიატურაზე მომხმარებელთა დახმარების ნომრის აკრეფას. ეკრანზე ნომრების შეყვანისას ხედავთ, რომ მანქანა სასწაულებრივად აღდგენილია და შედეგად ხდება ახალივით. Itau-ს მინიშნებმა მათი მუშაობის ეფექტურობისა და სადაზღვევო გადასახადების გადახდის შესახებ 100%-ით იმუშავა.

საცხობი კომპანია Marie Callender-ის ოსტატური ფსიქოლოგიური გაანგარიშება გემრიელი ღვეზელებით და მოწოდება, რომ გათბოთ მათი პროდუქტებით ცივ ამინდში. რეკლამა მხოლოდ იმ მომხმარებლებისთვის გავრცელდა, რომლებიც სინოპტიკოსების უამინდობის პროგნოზით დაინტერესდნენ. მაღალი გაყიდვების გარდა, საინფორმაციო ბლოკი საუკეთესოდ აღიარეს IAC Awards-ზე.

3. IKEA

ინტერიერის ფუნქციონალობის გურუ IKEA-მ შეიმუშავა ინოვაციური ბანერი, რომელიც შეიძლება დაიჭიმოს ისე, რომ მოერგოს. ისრების მაუსით გადათრევით ნებისმიერს შეუძლია დააყენოს ოთახის სასურველი ზომა და ნახოს, როგორ შეიცვლება შედეგად ოთახების შიდა შინაარსი.

თმის ზრდის შამპუნის რეკლამა Shapiro MD-სგან. წარმატებული კომპოზიცია, სასიამოვნო მამაკაცის სახე, მომღიმარი გამომეტყველება, ხელსაყრელი ყიდვისთვის. კომპოზიცია შენარჩუნებულია ზოგად ტონში, არ არის პროვოკაციული ფერები. ტექსტი მკაცრად წერია, ზედმეტი კონსტრუქციებისა და ინფორმაციის გადატვირთვის გარეშე.

ეფექტურ ბანერებს აქვთ მსგავსი მახასიათებლები:

  • არ არის გადატვირთული ზედმეტი ინფორმაციით;
  • გამოირჩევიან ჰარმონიული ფერის სქემით და უნიკალური სურათებით;
  • ისინი მიდიან არა საიტის მთავარ გვერდზე, არამედ პროდუქტის კონკრეტულ გვერდზე;
  • უნდა შეიცავდეს მოწოდებას მოქმედებისკენ;
  • შეუმჩნეველი ანიმაციის დემონსტრირება.

სარეკლამო ბანერების სახეები (კლასიფიკაცია)

  • შიდა ბანერები. ისინი გამოიყენება ვებსაიტების შიგნით, ჩვეულებრივ მთავარ გვერდებზე, რათა აცნობონ ვიზიტორებს სეზონური აქციების, გაყიდვების, ახალი კოლექციების, გათამაშების და კონკურსების შესახებ. მათი დახმარებით თქვენ შეგიძლიათ ნავიგაცია რესურსების ინტერესის გვერდებზე. ამრიგად, საიტის მთლიანი კონვერტაცია იზრდება და მომხმარებლები იგებენ კომპანიის ახალ პროდუქტებს.
  • საინფორმაციო. ისინი რეკლამირებენ გარკვეულ საქონელს ან მომსახურებას, რომლებზედაც მათ სჭირდებათ სამიზნე აუდიტორიის ყურადღების მიქცევა. საბოლოო მიზანი პროდუქტის შეძენაა.
  • ბრენდირებული ან მოგონებად. ბრენდები კომპანიის ლოგოებით განთავსებულია ონლაინ რეჟიმში მუდმივი შეხსენების მიზნით. იდეა არის ის, რომ როდესაც ადამიანს სჭირდება გარკვეული პროდუქტი, ის იყიდის მას იმ კომპანიისგან, რომლის ლოგოსაც ყველაზე ხშირად ხედავს.
  • მიზანმიმართული. ნახმარი ზოგადი ხასიათიდა რეკლამირება გაუკეთეთ ონლაინ მაღაზიას, ვებსაიტს ან მთლიანად კომპანიას. ინფორმაცია წარმოდგენილია განზოგადებული ფორმით. მიზნობრივი ბანერები შექმნილია იმისთვის, რომ მიიზიდოს მომხმარებლების ინტერესი რეკლამირებული რესურსის მიერ შემოთავაზებული პროდუქტების მიმართ.

საბანერო რეკლამა განთავსებულია ინტერნეტ საიტებზე სხვადასხვა ადგილას. ბლოკის ლოკალიზაციის მიხედვით, ბანერები იყოფა შემდეგ ტიპებად:

  • ბილბორდები - დიდი ციფრული პლაკატები 970*250 px ზომით, რომლებიც განთავსებულია რესურსების მთავარ გვერდებზე;
  • ლაითბოქსები - რეკლამა, რომელიც შექმნილია რესურსზე ყველა ვიზიტორის ყურადღების მისაპყრობად, განთავსებულია ეკრანის შუაში ან გვერდის ზედა ნაწილში და ნაჩვენებია 10-20 წამის განმავლობაში, რის შემდეგაც ის ქრება;
  • "სართულები" - ინტერაქტიული ფანჯრები ეკრანის ბოლოში;
  • ფონი - სარეკლამო ბლოკის მაქსიმალური შესაძლო ზომაა 1920*1200 პიქსელი;
  • მცურავი - ბანერები მოძრაობს მთელ ეკრანზე, ცარიელი ადგილების მიხედვით.
  • ტექსტი. მათ აქვთ რამდენიმე მნიშვნელოვანი უპირატესობა სხვა ბანერის ფორმატებთან შედარებით. პირველ რიგში, ისინი ნაჩვენებია იმ მომხმარებლებისთვისაც კი, რომლებსაც გამორთული აქვთ გრაფიკული შინაარსის ყურება თავიანთ მოწყობილობაზე. მეორეც, ისინი ამცირებენ დატვირთვის დროს. მესამე, ისინი არ აღიზიანებენ თვალებს უწყვეტი ციმციმის დროს.
  • ინტერაქტიული. მომხმარებლებს მოსწონთ ასეთი ბანერების მიმზიდველი გარეგნობა და სწრაფი ჩატვირთვა. მხარს უჭერს Flash, Cgi, JavaScript.
  • გრაფიკული. ყველაზე მძიმე საინფორმაციო ბლოკები არის მარტივი სურათების სახით. ნებადართულია Jpeg, gif, png ფორმატები.

მომავალი ბანერის სწორი ფორმატის არჩევა არანაკლებ მნიშვნელოვანია, ვიდრე მისი შინაარსი. ინტერნეტ გვერდის გახსნის სიჩქარე პირდაპირ დამოკიდებულია ბლოკის ზომაზე. დიდი ბანერები მნიშვნელოვნად ანელებს საჭირო საიტების დატვირთვას. იმის გათვალისწინებით, რომ კონტენტს მხოლოდ ორი წამი აქვს, რომელიც ვიზიტორის ინტერესისთვისაა გამოყოფილი, რეკლამის ჩატვირთვის ხანგრძლივი დრო მხოლოდ პოტენციურ მყიდველს შეაშინებს.

ბანერის შექმნისას, უპირველეს ყოვლისა, უნდა იფიქროთ მის კონცეფციაზე. ექსპერტები გვირჩევენ გავითვალისწინოთ მთელი რიგი წესები სარეკლამო ერთეულების შემუშავებისას. მათი მიღებით, არსებობს ყველა შანსი, რომ გამოუშვათ ეფექტური ბანერი და მიიღოთ მაქსიმალური სარგებელი.

  1. განსაზღვრეთ საბოლოო მიზანი, რომლისთვისაც იმუშავებს რეკლამა.
  2. მოზიდვა პროფესიონალი დიზაინერივისაც შეუძლია შემოქმედებითი განლაგება. ზომიერად ნათელი და მდიდარი, დინამიური, იპყრობს მომხმარებლის ყურადღებას და უბიძგებს შეძენას.
  3. Აღება სწორი ზომაბლოკი. მარკეტოლოგების დაკვირვებით, ყველაზე „გასაყიდი“ ბანერი აქვს 460*60 პიქსელის ზომა.
  4. განათავსეთ სარეკლამო ფანჯარა გვერდის ზედა ნაწილში. როგორც პრაქტიკა გვიჩვენებს, ადამიანები პირველ რიგში ყურადღებას აქცევენ ვებგვერდის გვერდის ზედა ნაწილს. ქვემოთ წარმოდგენილი ინფორმაცია შეიძლება საერთოდ არ იყოს ხილული.
  5. ბანერს დაამატეთ ანიმაცია. დადასტურებულია, რომ დინამიური სურათები უფრო მეტ ყურადღებას იპყრობს მომხმარებლის ყურადღებას და უკეთ აღძრავს მათ შესყიდვისთვის.
  6. აირჩიე ჰარმონიული ფერის სქემა. ფსიქოლოგების აზრით, ადამიანის ცნობიერებაზე დადებითად მოქმედებს თეთრისა და ლურჯის, თეთრისა და წითელის, ასევე ყვითელისა და შავის კომბინაცია.

და კიდევ რამდენიმე ხრიკი წარმატებული ბანერის რეკლამის შემქმნელებისგან:

  • ბლოკის წონა არ უნდა აღემატებოდეს 10-15 კბ-ს, რაც უზრუნველყოფს მის სწრაფ დატვირთვას;
  • ღილაკები „შესვლა“ და „დააწკაპუნეთ აქ“ ზრდის ეფექტურობას 20%-ით;
  • რიცხვების, კითხვების ან გამოცანის შემცველი მოტივაციური სათაურები მაგიურ გავლენას ახდენს პოტენციურ კლიენტებზე, აიძულებს მათ დააჭირონ ბმულს;
  • ლურჯად დაბეჭდილი ინფორმაცია ქვეცნობიერად ასოცირდება ბმულთან და მოგიწოდებთ დააწკაპუნოთ მასზე.

ბანერის შექმნისას ტექნოლოგიური ნაწილი არ არის ისეთი მნიშვნელოვანი, როგორც იდეებისა და კონცეფციების განვითარება. უნდა გვახსოვდეს რომ მთავარი მიზანისარეკლამო ბლოკი – სამიზნე აუდიტორიის მოზიდვა და გაყიდვების გაზრდა. ეფექტურად წარმოდგენილი მასალა შეძლებს გაუმკლავდეს ამ ამოცანას მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ დაცული იქნება ონლაინ რეკლამის ძირითადი პრინციპები.

გვახსოვს, რომ:

  • ზომას აქვს მნიშვნელობა, რაც უფრო დიდია ბლოკი, მით მეტია გადასვლები;
  • სიმოკლე არის ნიჭის და, რაც ნაკლებია ინფორმაცია, მით უფრო მაღალია კონვერტაცია;
  • ხალხი უფრო აქტიურად რეაგირებს საიტის სათაურში არსებულ ბანერზე;
  • ანიმაციური რეკლამა იწვევს მომხმარებლის ინტერესის გაზრდას;
  • მოქმედებისკენ მოწოდება წარმატების გასაღებია.

გავათავისუფლეთ ახალი წიგნი"შინაარსის მარკეტინგი სოციალურ ქსელებში: როგორ მოხვდეთ თქვენი აბონენტების თავში და შეაყვაროთ ისინი თქვენი ბრენდი.

ჩვენ ყველას გვინახავს ქუჩებში ნათელი, ფერადი ბანერები, რომლებიც პოტენციური მომხმარებლების ყურადღებას იპყრობს. ამ ტიპის პუბლიკაცია ინტერნეტში ასევე მიმზიდველი და უფრო ინფორმატიულია ხალხისთვის. დამეთანხმებით, რომ ხშირად ვაქცევთ ყურადღებას სწორად შემუშავებულ მოდულებს.

ბანერის ზომები

ვებ გვერდზე ადგილი შეზღუდულია, ამიტომ ნებისმიერ შინაარსს აქვს თავისი ადგილი და შესაბამისი ზომები. ეს პუნქტი უნდა იქნას გათვალისწინებული დიზაინის შემუშავებისას. ამ ტიპის რეკლამები განსხვავდება მათი პიქსელის ზომით:

  • 468 x 60 - გრძელი ან სრული ბანერი. ის ყველაზე გავრცელებულია, ყველაზე ხშირად ვებსაიტების დიზაინის შემუშავებისას მისთვის ცალკე ადგილია გამოყოფილი;
  • 392 x 72 - გრძელი ბანერი ვერტიკალური სანავიგაციო ზოლით;
  • 234 x 60 - ეს ჩვეულებრივ მოწყობილია რამდენიმე ცალი ჯგუფებად;
  • 120 x 240 - ეს უფრო ხშირად გამოიყენება სარეკლამო სერვისებისა და საქონლისთვის და განლაგებულია ვერტიკალურად;
  • 88 x 31 - ღილაკები, რომელთა ზომები მერყეობს კვადრატიდან 125 x 125 მიკრო ღილაკებამდე.



საბანერო რეკლამის სახეები ინტერნეტში

მათი ფორმისა და შექმნის მეთოდის მიხედვით ბანერები იყოფა გრაფიკულ და ტექსტად.

  • გამოსახულების ფორმატი გრაფიკული რეკლამისთვის – gif, jpeg, png. ისინი შეიძლება იყოს ან სტატიკური, როდესაც მოდული დაფუძნებულია მხოლოდ ერთ სურათზე, ან დინამიური, ე.ი. რამდენიმე ალტერნატიული სურათი. მათი მთავარი უპირატესობაა მათი შექმნის სიმარტივე და მოხერხებულობა. მაგრამ მათი შესაძლებლობები, სამწუხაროდ, შეზღუდულია ნელი დატვირთვით. საძიებო სისტემები სწრაფად ახდენენ როგორც სტატიკური, ისე ანიმაციური პუბლიკაციების ინდექსირებას, რაც უდაო უპირატესობა აქვს ნებისმიერი რესურსის პოპულარიზაციის პროცესში.
  • ტექსტები არის ბანალური ტექსტური ბლოკები სურათების ან ანიმაციის გარეშე. ეს, რა თქმა უნდა, არ გამოიყურება ძალიან კრეატიულად, მაგრამ ისინი სწრაფად იტვირთება და არ აღიზიანებს მომხმარებელს.

უფრო ხშირად შეგიძლიათ იხილოთ ტექსტურ-გრაფიკული ჰიბრიდი.

დაკავშირებული ფორმატები

  1. საბანერო რეკლამის დას არის თიზერული რეკლამა. იგი გამოიყენება პირატული შინაარსის მქონე საიტებზე ტრაფიკის მოსაზიდად, წონის დაკარგვის სასწაული პროდუქტების გასაყიდად და ა.შ. მისთვის უჩვეულო და შოკისმომგვრელი დიზაინი ყოველთვის გამოიყენება მაქსიმუმის მოსაზიდად დიდი რაოდენობითხალხო, ეს არის რაღაც ყვითელი პრესის მსგავსი.

ამომხტარი ბლოკები. სარეკლამო მოდულზე დაწკაპუნებისას, გვერდი შეიძლება გაიხსნას ცალკე ფანჯარაში, რომლის ზემოთაც ხედავთ - ეს არის ე.წ. pop-up ან გვერდის ქვემოთ - pop-under. ასეთი ნაბიჯის მიზანია ვიზიტორის ყურადღების გადატანა საკუთარ თავზე ან მისი მოზიდვა, მაგრამ ინტერესის გვერდის დახურვის შემდეგ. ეს შეიძლება იყოს საკმაოდ შემაშფოთებელი, განსაკუთრებით ხმის ეფექტების გამოყენებისას.

ონლაინ რეკლამას შეუძლია გარეგნობაჰგავს pop-up შეტყობინებებს სოციალური ქსელებიდან. ისინი განლაგებულია გვერდის ქვედა მარცხენა ან მარჯვენა მხარეს. ეს ტიპი მიმზიდველია კონტენტის ნაცნობობის გამო, მაგრამ ამავე დროს მანიპულირებს მომხმარებელთან.

რეკლამა გვერდის თავზე. ხშირად შეგხვდებათ ინტერნეტში მოდულები, რომლებსაც შეუძლიათ წაკითხული გვერდის ნახევარი დაფარონ - ეს არის მცურავი ბანერები, ისინი ასევე ეკუთვნის მდიდარ მედიას. ეს მეთოდი რეკლამას უფრო შესამჩნევს ხდის ინტერაქტიულობის გამო და უზრუნველყოფს საკმაოდ მაღალ დაწკაპუნებას. მაგრამ ამის მიუხედავად, ისინი აზიანებენ საიტს თავიანთი ინტრუზიულობით.

შექმნის ტექნოლოგიები

  • ფლეშ ტექნოლოგიების გამოყენება ახლა ყველაზე პოპულარულია და საშუალებას გაძლევთ შექმნათ თქვენთვის სასურველი დიზაინი.
  • ჯავას ენაზე წერენ აპლიკაციის პროგრამებიდა ჩართულია HTML დოკუმენტებში. ბრაუზერის ფანჯარაში ასეთი ბანერების სწორად ჩვენებისთვის საჭიროა სპეციალური დანამატები. ახლა ისინი წარმოდგენილია თითქმის ნებისმიერი შეფუთვით პროგრამული უზრუნველყოფაინტერნეტში მუშაობისთვის. ასეთ მოდულებს არ აქვთ განსაკუთრებული ფუნქციონალური უპირატესობები. შეგიძლიათ შეცვალოთ რამდენიმე ელემენტი, განახორციელოთ მარტივი მანიპულაციები ობიექტებთან, თვალყური ადევნოთ, როდის დააჭირა მომხმარებელმა მაუსი ან დააჭირა კლავიატურაზე და ა.შ. მაგრამ მათ ჩატვირთვას დიდი დრო სჭირდება და ხშირად შეიძლება არასწორად იყოს ნაჩვენები რაიმე პარამეტრის არარსებობის გამო.
    ასეთი ობიექტები შეიძლება კლასიფიცირდეს ეგრეთ წოდებულ მდიდარ მედიად ან სარეკლამო მედიად, რომლებიც გამოირჩევიან მომხმარებლისთვის ინტერაქტიულობითა და მიმზიდველობით, მაგრამ ძნელად დასამზადებელია.

ბანერების დანიშნულება

ბანერები შეიძლება დაიყოს დავალებების მიხედვით, რომლებიც დასახულია მათ შექმნამდე:

  • სამიზნე. საქმე არის სამიზნე აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა, რეკლამაზე დაწკაპუნების სურვილის პროვოცირება და დაწინაურებულ საიტზე გადასვლის უზრუნველყოფა.
  • ინფორმაცია. ისინი მიზნად ისახავს პოტენციურ კლიენტს უთხრან საქონლისა და მომსახურების შესახებ, რომელიც შეიძლება დაინტერესდეს. გარდა ამისა, მათ შეუძლიათ წაახალისონ სურვილი, გაიგონ მეტი ამ პროდუქტების შესახებ და საბოლოოდ განახორციელონ შეძენა.
  • ბრენდირებული. ისინი ბრენდს ცნობადს ხდიან და ზრდიან მის მიმართ ნდობის ხარისხს.
  • გარე. მათი მიზანია მომხმარებლის მიყვანა ერთი რესურსიდან მეორეზე.
  • საშინაო. ისინი ხელს უწყობენ გვერდიდან გვერდზე გადასვლას ერთი საიტის ფარგლებში.

ბანერი რეკლამის უპირატესობები

  • ამ ტიპის ხელშეწყობა შესაფერისია როგორც მსხვილი და ცნობილი ორგანიზაციებისთვის, ასევე ახალგაზრდა, განვითარებადი ორგანიზაციებისთვის. აქ ყველა თანასწორია
  • ეს შესანიშნავი შესაძლებლობაა გავლენა მოახდინოს ბრენდის რეპუტაციასა და იმიჯზე. ინტერნეტის თითქმის ყველა მომხმარებელი ვიზუალურად თუ ქვეცნობიერად აფასებს ინსტრუმენტებს, რომლებსაც კომპანია იყენებს თავისი პროდუქციის პოპულარიზაციისთვის.
  • ინტერნეტში რეკლამის გაკეთება, განთავსება და რედაქტირება გაცილებით იაფია, ვიდრე ქუჩის ვერსიის შეკვეთა.
  • თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ აირჩიოთ ადგილი განთავსებისთვის. რეკლამის განმთავსებელმა იცის თავისი სამიზნე აუდიტორია, მისი სოციალური, დემოგრაფიული და გეოგრაფიული მახასიათებლები და ადგენს აუცილებელ პარამეტრებს ამ ასპექტების გათვალისწინებით. ამის წყალობით მის რეკლამას მხოლოდ ხედავს პოტენციური კლიენტები. მაგალითად, Yandex-ში ჩვენება-კონტექსტუალური რეკლამა აჩვენებს ბანერებს, რომლებიც შეესაბამება მომხმარებლის მოთხოვნებს. ამის შესახებ შეგიძლიათ წაიკითხოთ სტატიაში ICD-ის შესახებ სემანტიკის ბლოგზე.
  • თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ თვალყური ადევნოთ ასეთი პრომოუშენის სტრატეგიის წარმატებას და თუ სასურველი შედეგები არ მიიღწევა, შეგიძლიათ შეცვალოთ პრომოუშენის სტრატეგია.
  • თქვენ შეგიძლიათ გაიგოთ თქვენი ქმედებების წარმატების შესახებ უახლოეს მომავალში. შედეგი დამოკიდებულია რეკლამის სწორ პარამეტრებზე, განთავსების ადგილის არჩევაზე და ბლოკის ვიზუალურ დიზაინზე.
  • ასევე ყოველთვის შეგიძლიათ წაშალოთ არასაჭირო პუბლიკაციები და შეიტანოთ ცვლილებები არსებულებში, დაამატოთ ახალი ელემენტები და შეცვალოთ ტექსტი.

ბანერებთან მუშაობის წესები

ბანერების მაღალი პოპულარობა მიუთითებს მათი გამოყენების ეფექტურობაზე. მაგრამ ყოველთვის არის შანსი, რომ ვიზიტორები გულგრილი დარჩნენ იმ ეფექტების მიმართ, რომლებსაც იყენებთ მათი ყურადღების მისაპყრობად. ამის თავიდან ასაცილებლად, მნიშვნელოვანია გავითვალისწინოთ შემდეგი პუნქტები:

  1. განსაზღვრეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია.
  2. ჩამოაყალიბეთ მიზნები და ამოცანები.
  3. იფიქრეთ დიზაინზე.
  4. დაწერეთ სარეკლამო შეტყობინების ტექსტი ისე, რომ გააღვიძოთ ინტერესი და რესურსზე წასვლის სურვილი.
  5. გაანალიზეთ ამ ხელსაწყოს გამოყენება და გამოიტანეთ დასკვნები.
  6. საჭიროების შემთხვევაში გააკეთეთ კორექტირება.

თუ მონაცემთა ანალიზი არ არის დამაკმაყოფილებელი:

  • შეისწავლეთ ბლოკის პოზიცია გვერდზე და მისი დიზაინი. ეს აუცილებელია იმისათვის, რომ მომხმარებელმა იგნორირება არ მოახდინოს (ცნობიერად თუ გაუცნობიერებლად - ე.წ. ბანერის სიბრმავე).
  • ითამაშეთ ბანერის ფერის სქემით. გამოიკვლიეთ როგორ მოქმედებს ფერი ინფორმაციის აღქმაზე.
  • სცადეთ განათავსოთ თქვენი რეკლამა გვერდზე უჩვეულო ადგილას.
  • აირჩიეთ საიტები, სადაც რეკლამის რაოდენობა არ აიძულებს მომხმარებელს დატოვოს რესურსი.

სად გამოქვეყნდეს და როგორ გადაიხადოს

თქვენ შეგიძლიათ გადაიხადოთ თქვენი პუბლიკაციის განთავსებისთვის ორი გზით:

  1. სტატიკური - სწორედ ამ დროს გამოითვლება მისი ღირებულება საიტზე არსებული ფართის გაქირავების პერიოდის მიხედვით.
  2. დინამიური - როდის გადახდა დამოკიდებული იქნება დაწკაპუნების რაოდენობაზე.

განთავსების ღირებულება რამდენიმე ფაქტორზე იქნება დამოკიდებული: სად აპირებთ თქვენი ბანერის რეკლამის განთავსებას და ვინ ნახავს მას ინტერნეტში.

  • სცადეთ მოლაპარაკება საიტის მფლობელთან. ეს ხელს შეუწყობს ქირის ღირებულების საგრძნობლად შემცირებას, საფონდო ბირჟაზე ლისტინგისგან განსხვავებით. ყოველთვის არის ონლაინ გამოქვეყნების შესაძლებლობა უფასოდ.
  • თუ გსურთ, რომ თქვენი რეკლამა ნახონ მოსკოვში ან სანკტ-პეტერბურგში მომხმარებლებმა, მოემზადეთ მეტი გადაიხადოთ.
  • თუ ბიზნესს მეტი კონკურენცია აქვს, მისი პოპულარიზაცია ყოველთვის უფრო ძვირი დაჯდება.
  • აირჩიეთ გრძელვადიანი განთავსება და მიიღებთ მეტ ტრაფიკს.

ჩვენ ყოველთვის ვხედავთ ბანერის რეკლამის მაგალითებს ინტერნეტში, თითქმის ყველა საინფორმაციო რესურსი. თუ სწორად მიუდგებით განვითარებას და ირჩევთ ხარისხიან საიტს განთავსებისთვის, სწრაფად შეამჩნევთ პოპულარობის ზრდას. ყოველთვის გააანალიზეთ თქვენი პუბლიკაციების დაწკაპუნების სიხშირე და დროულად უპასუხეთ ცვლილებებს.

33.1K

რეკლამა ნებისმიერი საიტისთვის აუცილებელი რამ არის. მხოლოდ სარეკლამო ინსტრუმენტების ღირებულებაა მისგან მიღებული შემოსავალი. სწორედ მაშინ ბევრი ადამიანი იწყებს ჭკუას, რათა ცოტათი მაინც დაზოგოს. ასეთი "სახიფათო" პირებისთვის ჩვენ გეტყვით, თუ როგორ უნდა გააკეთოთ ბანერი.

რა არის ბანერები

ბანერი ინტერნეტში ნიშნავს მართკუთხა სარეკლამო სურათს სტატიკური ან დინამიური (ანიმაციური) შინაარსით. ბანერი შეიძლება შეიცავდეს როგორც ტექსტს, ასევე გრაფიკას. ბანერი, როგორც წესი, აღჭურვილია ბმულით, რომელიც აქტიურდება მასზე მაუსის ღილაკით დაჭერის შემდეგ.


ბანერული რეკლამის ეფექტურობის თანამედროვე მატება დაკავშირებულია კონტექსტუალური მიზნების გამოყენებასთან. ამავდროულად, საიტის ბანერები რეკლამირებენ მხოლოდ იმ საქონელსა და მომსახურებას, რომლებიც "შეესაბამება" რესურსის თემას:
კარგი იქნება, თუ როგორ შეგიძლიათ გააკეთოთ ბანერი ვებსაიტისთვის. მაგრამ ჯერ თქვენ უნდა გაუმკლავდეთ არსებული ტიპებიბანერები. განასხვავებენ შემდეგ ტიპებს:
  • სტატიკური ბანერები - შედგება სტატიკური გამოსახულებისგან. ეს არის სურათები JPEG ან PNG ფორმატში. ისინი ხასიათდებიან დაბალი წონით, რაც გავლენას არ ახდენს გვერდის ჩატვირთვის სიჩქარეზე.
  • ანიმაციური ბანერები – GIF-ის გამოყენებით შექმნილი ანიმაცია. შედგება რამდენიმე სურათისგან, რომლებიც ერთმანეთს ცვლის მოცემული სიხშირით. ბანერის წონა დამოკიდებულია მასში გამოყენებული სურათების რაოდენობაზე.
  • Flash - ამ ბანერში ანიმაცია დაფუძნებულია Flash-ზე. მას შეუძლია უპასუხოს მომხმარებლის ქმედებებს.

ინტერაქტიული შინაარსი შეიძლება წარმოდგენილი იყოს თამაშის ან კითხვარის სახით დამატებული აუდიო. ანიმაციისთვის ნახატები იქმნება ვექტორული გრაფიკის გამოყენებით.

Ბევრნი არიან სხვადასხვა ზომისბანერები საიტისთვის. მაგრამ მათგან ყველაზე პოპულარულია:

  • 88 x 31 პიქსელი;
  • 120 x 60 პიქსელი;
  • 120 x 90 პიქსელი;
  • 120 x 240 პიქსელი;
  • 125 x 125 პიქსელი;
  • 120 x 600 პიქსელი;
  • 160 x 600 პიქსელი;
  • 180 x 150 პიქსელი;
  • 234 60 პიქსელი;
  • 240 x 400 პიქსელი;
  • 250 x 250 პიქსელი;
  • 300 x 600 პიქსელი;
  • 300 x 250 პიქსელი;
  • 336 x 280 პიქსელი;
  • 150 x 150 პიქსელი;
  • 468 60 პიქსელი;
  • 728 90 პიქსელი.

ეფექტური სარეკლამო ბანერის ნიშნები

ვებსაიტზე განთავსებული სარეკლამო ბანერის ეფექტურობა დამოკიდებულია არა მხოლოდ საიტის პოპულარულობაზე. მისი ეფექტურობა დიდწილად დამოკიდებულია თავად რეკლამის შესრულების დონეზე. მაღალი ხარისხის ბანერი უნდა აკმაყოფილებდეს რამდენიმე ძირითად კრიტერიუმს:

  • მიიპყრო მომხმარებლის ყურადღება - მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ბანერი უნდა იყოს ძალიან ნათელი და მოციმციმე. ასეთი რეკლამა მნახველში გაღიზიანებას გამოიწვევს და არა ყურადღებას. ბანერის შინაარსი შეუმჩნევლად უნდა „მინიშნებდეს“ მომხმარებელს მისი არსებობის შესახებ. ამიტომ მისთვის გამოსახულების და ტექსტის შერჩევისას ყოველთვის უნდა იყოს გათვალისწინებული ფსიქოლოგიური ფაქტორი;
  • ინტერესის გაღვივება - ვებსაიტის ბანერებმა უნდა გააღვიძოს მომხმარებლის ინტერესი რეკლამის ობიექტის მიმართ. პროდუქტი ან სერვისი უნდა იყოს წარმოდგენილი არა მხოლოდ გემოვნებით, არამედ ორიგინალურად. წახალისებულია მსუბუქი გონების და იუმორის გამოყენება:
  • ბანერის ბმულზე დაწკაპუნების სტიმული - მიიღწევა გარკვეული საიდუმლოებისა და გაუგებრობის ეფექტის გამო,
    ჩართულია ბანერის შინაარსში.
  • სერვისის შეკვეთის ან შეძენის სტიმული პირველ რიგში დამოკიდებულია ბანერის რეკლამის შინაარსზე. ეს ყველაზე მეტად უნდა აჩვენოს საუკეთესო მხარეებირეკლამის ობიექტი ან სარგებელი, რომელიც მომხმარებელს შეუძლია მიიღოს მისი შეძენით.
  • თუ ბანერი მიზნად ისახავს ბრენდის ცნობადობის გაზრდას და მისი იმიჯის ამაღლებას, მაშინ სარეკლამო კონტენტმა მომხმარებელში ნდობის გრძნობა უნდა აღძრას. მაგრამ ნუ გამოიწვევთ ნეგატიურ ასოციაციებს.

წესები, რომლებიც უნდა გაითვალისწინოთ საიტზე ბანერის განთავსებამდე:

  • რაც უფრო დიდია ბანერი, მით უფრო მაღალია მომხმარებლის მასზე დაწკაპუნების ალბათობა. ყველაზე ეფექტური ზომაა 240 x 400 პიქსელი;
  • ყველაზე დიდი ეფექტი აქვს ზევით (სათაურში) განთავსებული ბანერის რეკლამას. ის ასევე შეიძლება განთავსდეს გვერდის გვერდზე ან ბოლოში, მაგრამ აქ ეფექტურობა გარკვეულწილად დაბალია;
  • ანიმაციურ ბანერებს შეუძლიათ სწრაფად მიიპყრონ მომხმარებლის ყურადღება - ადამიანის თვალი ინტუიციურად რეაგირებს მოძრაობაზე.

სარეკლამო ბანერის შექმნა და განთავსება

სანამ თქვენს საიტზე ბანერს ჩასვამთ, უნდა გადაწყვიტოთ მისი განთავსების ადგილი. ამ შემთხვევაში, თქვენ უნდა გაითვალისწინოთ ბანერის ზომა და გვერდებზე არსებული თავისუფალი ადგილი. მას შემდეგ, რაც გადაწყვიტეთ სარეკლამო ბლოკის ადგილმდებარეობის შესახებ, შეგიძლიათ ჩასვათ ბანერის კოდი html გვერდზე.

ბანერების უმეტესობის კოდი მიჰყვება შაბლონს:

  • a href=”/ბმული რეკლამის განმთავსებლის ვებსაიტზე” – იმ რესურსის მისამართი, რომელზეც ბანერზე დაწკაპუნება მიიყვანს მომხმარებელს;
  • title=”title” – ტექსტი, რომელიც ნაჩვენებია ხელსაწყოს მინიშნებაში ბანერის ზონაზე გადაადგილებისას;
  • target=”_blank” – ადგენს რეკლამის განმთავსებლის ვებსაიტის ჩვენების წესებს ბანერის ბმულზე დაწკაპუნების შემდეგ („_blank“ - გაიხსნება ახალ ფანჯარაში);
  • rel=”nofollow” – ხელს უშლის საძიებო სისტემებს ამ ბმულის დამუშავებაში;
  • img src=”https://www.site/wp-content/uploads/path to image” – ადგენს გზას ბანერში გამოსახული სურათისკენ;
  • alt=”ალტერნატიული ტექსტი” – ტექსტი, რომელიც გამოჩნდება ბანერში, თუ მისი სურათი არ არის ჩატვირთული.

მაგრამ თქვენ არ გჭირდებათ ბანერის დიზაინი თავად. ამისათვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ სპეციალური ონლაინ გენერატორები. ასეთ სერვისზე ბანერის კოდის შესაქმნელად, თქვენ უნდა შეავსოთ რამდენიმე ველი და დააჭიროთ ღილაკს:


ან შეგიძლიათ შეუკვეთოთ ბანერის შექმნა პროფესიონალურ სტუდიაში. მერე ძვირი დაჯდება... აი მიახლოებითი ფასები:
  • რეგულარული GIF ბანერის შემუშავება – $25-დან;
  • Flash-ზე დაფუძნებული ბანერის შექმნა – $70-150;
  • ზომის შეცვლა - მისი საწყისი ფასის დაახლოებით 50%.

მაგრამ თუ ცოტა ჭკვიანები იქნებით, შეგიძლიათ თავად შექმნათ მარტივი ბანერი. ეს არის სასწაული, რომელიც გამოდის Coreldraw-ში html კოდისა და სურათის ათი წუთის მანიპულირების შემდეგ:


ბანერის კოდი:

თუ ცოტა მეტს ითამაშებთ კოდით და დაამატებთ რამდენიმე ღონისძიების დამმუშავებელს, თქვენ მიიღებთ ბანერს ცვალებადი სურათით. ბანერში გამოსახულება იცვლება, როდესაც კურსორს ატარებთ მასზე.

აი რა მოხდა:


მაგალითი კოდი:

ანიმაციური და ვიდეო ბანერების შექმნა

მოდით შევხედოთ მაგალითს, თუ როგორ უნდა გააკეთოთ ანიმაციური ბანერი Ulead GIF Animator პროგრამის გამოყენებით.

ჩვენ გამოვაქვეყნეთ ახალი წიგნი სოციალური მედიის კონტენტ მარკეტინგი: როგორ შევიდეთ თქვენი მიმდევრების თავებში და შეაყვაროთ ისინი თქვენი ბრენდი.

ბანერი შეიძლება იყოს სურათის, ტექსტის, ვიდეოს ან თუნდაც ინტერაქტიული ელემენტის სახით.

ყველაზე მეტად ინტერნეტ ბანერი ბეჭდურ პრესაში სარეკლამო ბლოკის მსგავსია. ის ასრულებს იგივე ფუნქციებს და ასევე მდებარეობს ძირითადი შინაარსის გვერდით. ინტერნეტ ბანერების ძირითადი განსხვავებები და უპირატესობები გაზეთების რეკლამასთან შედარებით არის პირველის უზარმაზარი ფუნქციონირება და უფრო დიდი კონვერტაცია. რა იძლევა ასეთ ეფექტურობას ქვემოთ ვისაუბრებთ.

ბანერების ტიპები, ზომები, სად არის განთავსებული

დასახული მიზნებიდან გამომდინარე, ინტერნეტ ბანერები იყოფა:

  • გაყიდვა. ისინი გამოიყენება მაშინ, როცა უნდა აიძულო მომხმარებელი განახორციელოს რაიმე კონკრეტული, მიზანმიმართული ქმედება: იყიდე პროდუქტი, დარეკე, გამოიწერო, ისარგებლო სერვისით;
  • გამოსახულება. ისინი გამოიყენება იმისთვის, რომ ბრენდი უფრო ცნობადი გახდეს ან გაზარდოს ლოიალობა - მის მიმართ ვიზიტორების კარგი დამოკიდებულება.

ასეთი ბანერები ყოველთვის ხვდება მიზანს, ამიტომ ჩვენ გავაანალიზებთ მოთხოვნებს მათი მაგალითის გამოყენებით.

Yandex მოთხოვნები:

  • ბანერი უნდა იყოს JPEG, PNG, GIF, HTML5, FLV ან SWF ფორმატში. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ბოლო ორი ფორმატი არ არის მხარდაჭერილი ყველა შემთხვევაში;
  • ალტერნატიული ტექსტი. ტექსტი, რომელიც გამოჩნდება თავად ბანერის ჩატვირთვამდე, არ უნდა აღემატებოდეს 100 სიმბოლოს;
  • ბმულის მაქსიმალური სიგრძე არ უნდა აღემატებოდეს 1024 სიმბოლოს. UTF-8 კოდირებით უნდა ჩაიწეროს იმ გვერდის მისამართი, სადაც მიდის ბმული;
  • საიტი არ უნდა გადამისამართდეს მესამე მხარის რესურსზე (შიდა გადამისამართება მისაღებია);
  • ბანერს უნდა ჰქონდეს ფონიდან გამორჩეული ჩარჩო. ჩართულია მობილური მოწყობილობებიჩარჩოს ზომა უნდა იყოს 1 პიქსელი;
  • დაუშვებელია მბჟუტავი ბანერები ან ბანერები ელემენტების უეცარი გადაადგილებით.

Google-ის მოთხოვნები უფრო მარტივია:

  • ბანერი უნდა იყოს GIF ან SWF ფორმატში და იწონის არაუმეტეს 50KB;
  • ანიმაციის სცენარი არ უნდა გაგრძელდეს 30 წამზე მეტი;
  • ციკლური ანიმაციები დაუშვებელია;
  • ფლეშ ბანერებს უნდა ჰქონდეს clickTAG (დააწკაპუნეთ თვალთვალის პარამეტრზე);
  • კადრების სიხშირე GIF ფორმატში არ უნდა აღემატებოდეს 5 წამში;
  • ფლეშ ბანერებს არ უნდა ჰქონდეს კადრების სიხშირე წამში 20-ზე მეტი.

Შენიშვნა!

როგორც Google-ის, ასევე Yandex-ის შემთხვევაში გამოსახულება უნდა იყოს მაღალი ხარისხის, ინფორმაციაც შესაბამისი. თქვენ ასევე არ შეგიძლიათ გამოიყენოთ პორნოგრაფიული მასალები რაიმე ფორმით (სურათი, ვიდეო, ტექსტი და ა.შ.) თუ სერვისს ან პროდუქტს აქვს ასაკობრივი შეზღუდვა, გთხოვთ, მიუთითოთ ეს. მედიკამენტებისა და დიეტური დანამატების შემთხვევაში აუცილებელია პროდუქტის სერტიფიცირების დამატება.

რა განსაზღვრავს ბანერის ეფექტურობას და როგორ შევაფასოთ იგი

ბანერი მხოლოდ იმდენად ეფექტურია, რამდენადაც მას შეუძლია ახალი მომხმარებლების მოზიდვა.

ბანერის ეფექტურობის შეფასების ობიექტურ გზასთან ყველაზე ახლოს არის მისი გამოთვლა (დაწკაპუნების მაჩვენებელი).

CTR არის დაწკაპუნების რაოდენობის თანაფარდობა შთაბეჭდილებების რაოდენობასთან. მარტივი სიტყვებით, დაწკაპუნების მაჩვენებელი.

CTR = (დაწკაპუნებების რაოდენობა / შთაბეჭდილებების რაოდენობა) * 100%

აი მაგალითი: თუ თქვენი ბანერი აჩვენეს 10-ჯერ და დააწკაპუნეთ ბმულზე 4-ჯერ, ფორმულა ასე გამოიყურება:
CTR = (4/10) * 100%

ჩვენ ვხსნით განტოლებას და ვიღებთ დაწკაპუნების სიჩქარეს. ჩვენს შემთხვევაში ის უდრის 40%-ს.

თქვენი ინფორმაციისთვის

პრაქტიკაში, ასეთი სიტუაცია შეუძლებელია. CTR ინტერნეტის რუსულ სეგმენტში მერყეობს 0,01-დან 2% მაქსიმუმამდე.

რატომ არის CTR პარამეტრის მიზანი?

ზოგჯერ ეს ADSpot აყალიბებს რეკლამას და უბრალოდ "clickbait" GIF-ებს აქვთ დაწკაპუნების მაღალი მაჩვენებელი. ასეთი გადაწყვეტილებები კარგად მუშაობს, როდესაც მომხმარებლის ერთხელ მოზიდვა გჭირდებათ.

იდეალური ბანერი უნდა იყოს დაბალანსებული ინტრუზიულობის ზღვარზე, მიიზიდოს, მაგრამ არ გააღიზიანოს პოტენციური ვიზიტორი.